Död åt bussar

Jag hatar bussar! En dag ska jag bli rik och ha en limosin som kör mig överallt! De är antingen för tidiga så att man missar dem eller så är de ör sena så man inte kommer fram i tid. Hur svårt kan det egentigen vara? Jag menar de ska bara köra från punkt A till punkt B. Very simple! Sedan finns det så otroligt många otrevliga busschafförer! Ni vet de som kör i väg när man står utanför dörren och väntar på att de ska öppna den. Även om man kommer fram precis när den ska avgå har de faktiskt tid att öppna dörrjäveln! Tänk om jag var gravid och stod där utanför och ville åka buss till sjukhuset. Skulle busschaffören skita i att öppna dörren skulle barnet födas utanför Lindex skytfönster. Kul när det barnet i framtiden blir frågad var den föddes.

- Jag föddes på Sunderby Sukhus, du då?
- Utanför Lindex skyltönster!



Säker skulle barnet bli helt efter av att ha landat på asfalten. Är det de som busschafförerna vill utsätta oss för? Jävla idioter...


/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0