kriminell?

Jahapp, då var den här. Den nya IPRED- lagen. Årets skämt, passar finemang såhär första april. De som kan datorer kommer ändå komma på ett sätt att undvika den och göra sina IP-adresser hemliga. Så vilka blir det som åker fast? Inte dom som borde i alla fall. Ibland måste man tänka längre än näsan räcker. Det går inte att stoppa en hel generation från nerladdning. Därimot kan man komma på ett alternativ. 'Betala 50 i månaden.' Lätt att jag skulle gjort det. Serier är mitt liv och jag klarar mig inte utan dom. (Ingen har väl missat att 90210 är tillbaka?) Så ta era feta tummar ur röven och kom på nå vettigt, någonting som fungerar, så kanske jag rättar mig efter lagen. Men jag skulle aldrig påstå att jag gör fel. Varför skulle jag, jag är (störst,) bäst och vackrast.

/ H

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Haha ja men verkligen :D

2009-04-02 @ 02:21:05
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0